Szybki rozwój stałego dostępu do internetu
Schyłek połączeń modemowych
Plany uzyskania dostępu do Internetu
Rozwój rynku komputerowego i telekomunikacyjnego
Dostęp do internetu na świecie
Internet w Polsce
Internauci w Polsce w 2004 r.
Internet w Polsce to medium
najszybciej zwiększające zasięg
Internet to medium mieszkańców
dużych i średnich miast
Internet to medium aktywnych konsumentów
Internet to medium mieszkańców
dużych i średnich miast

Prawie 30 proc. użytkowników sieci (1,7 mln) mieszka w pięciu największych miastach. Dzieje się tak ze względu na koncentrację w dużych miastach ośrodków biznesowych, rządowych, administracyjnych i akademickich, co ma bezpośredni związek z rozwojem infrastruktury teleinformatycznej. Duże miasta zapewniają też szerszy dostęp do internetu osobom niekorzystającym z niego w domach, miejscach pracy, bibliotekach, kafejkach internetowych,czy właśnie na uczelniach. Do zdecydowanej czołówki, jeżeli chodzi o wykorzystanie internetu należą: Warszawa, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Kraków i Okręg Katowicki.


  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity