Internet = sposób na poznanie preferencji internautów
Internet = rzeczywisty czas kontaktu z reklamą
Internet = wysokiej klasy narzędzia badawcze
Internet = precyzyjne wskaźniki w badaniach
Internet = geolokalizacja w czasie rzeczywistym
Internet = rzeczywisty czas kontaktu z reklamą

Mierzalność internetu jest o tyle ważna, gdyż 7-12 proc. czasu spędzonego przez użytkowników na danej stronie www wiąże się z konsumpcją treści reklamowych (MSN Eyetracking, 2002). Nieznajomość preferencji grupy celowej internautów, ścieżek którymi wędrują po sieci, czasu w niej spędzanego nie pozwala na wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w internetowym medium. Obserwacja czasu spędzanego na danej witrynie pozwala ocenić atrakcyjność tej witryny w oczach potencjalnych reklamodawców.


  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity