Wykształcenie polskich internautów (2004)
Status zawodowy polskich internautów (2004)
Przychody polskich internautów (2004)
Struktura wieku internautów (2004)
Internet a płeć (2004)
Internet zapewnia dotarcie do konsumentów
o wysokim statusie społecznym (2003)
Internet to medium osób wykształconych
Internet medium konsumentów o wysokich dochodach
Internet to prime time od 11.00 do 23.00
Internet = zmiana przyzwyczajeń konsumentów
Internet = dogodne miejsca dostępu do informacji
Internet = dogodne miejsca dostępu do informacji

Internauci wyruszają w wędrówki po cyberświecie dlatego, że chcą, a nie dlatego, że muszą - taki wniosek można wyciągnąć analizując dane dotyczące miejsc łączenia się z siecią.
Historyczny wzór korzystania z internetu w Polsce nie zmienia się. Ponad połowa użytkowników korzysta z sieci przebywając w domu -co zgodne jest z trendami odnotowanymi w Europie. Druga pod względem liczebności jest grupa osób korzystających ze szkół i uczelni (31 proc.), trzecia - "surfujących" w miejscu pracy (25 proc.).

Otwartość na Internet jego użytkowników i zaangażowanie w korzystaniu z wirtualnych wiadomości i rozrywki sprawi zapewne, że łatwiej będzie dotrzeć do nich z dostosowanym odpowiednio przekazem reklamowym.  Wraz z pojawieniem się nowych ofert dostępu do sieci, wzrostu liczby internautów spodziewać się można głównie dzięki internetyzacji gospodarstw domowych.


  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity