Szybki rozwój stałego dostępu do internetu
Schyłek połączeń modemowych
Plany uzyskania dostępu do Internetu
Rozwój rynku komputerowego i telekomunikacyjnego
Dostęp do internetu na świecie
Internet w Polsce
Internauci w Polsce w 2004 r.
Internet w Polsce to medium
najszybciej zwiększające zasięg
Internet to medium mieszkańców
dużych i średnich miast
Internet to medium aktywnych konsumentów
Plany uzyskania dostępu do Internetu

Główną przyczyną wzrostu zainteresowania dostępem do internetu był nie tylko rozwój dostępu stałego, ale przede wszystkim powszechne i rosnące zainteresowanie konsumentów korzystaniem z sieci. Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP w 2004 roku, w porównaniu z rokiem 2003, znacznie wzrosła liczba osób planujących uzyskanie dostępu do internetu. Co ciekawe, największą dynamikę wzrostu zainteresowania deklarują mieszkańcy wsi (zmiana z 1,9 proc. na 5,0 proc.) i miejscowości do 20 tys. mieszkańców (z 3,7 proc. na 9,4 proc.). Kolejną liczną pod względem dynamiki wzrostu grupą są mieszkańcy największych polskich aglomeracji (zmiana z 7,7 proc. na 16,6 proc.). Warto odnotować, że zainteresowanie dostępem do internetu wzrosło we wszystkich badanych grupach.

  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity