Wykształcenie polskich internautów (2004)
Status zawodowy polskich internautów (2004)
Przychody polskich internautów (2004)
Struktura wieku internautów (2004)
Internet a płeć (2004)
Internet zapewnia dotarcie do konsumentów
o wysokim statusie społecznym (2003)
Internet to medium osób wykształconych
Internet medium konsumentów o wysokich dochodach
Internet to prime time od 11.00 do 23.00
Internet = zmiana przyzwyczajeń konsumentów
Internet = dogodne miejsca dostępu do informacji
Struktura wieku internautów (2004)

Największą grupą wśród polskich internautów są osoby w wieku 15-24 lat (41 proc.). Drugą pod względem liczebności grupą internautów są osoby w wieku 25-34 lat (19 proc.). Zaledwie co 30-ta osoba w sieci ma 55-64 lata. Pod tym względem, w porównaniu z innymi państwami, Polska wypada raczej niekorzystnie. Światowym liderem w tym zakresie są Stany Zjednoczone, gdzie w grupie 55-64 lat dostęp do internetu deklaruje aż 67,3 proc. obywateli. Także wyniki państw europejskich wyglądają imponująco w Wielkiej Brytanii z sieci korzysta 38,7 proc. seniorów, w Niemczech 31,6 proc. Polsce najbliżej jest do Włoch tam jednak z internetu korzysta dwa razy więcej osób starszych niż w Polsce. Gorzej od Polski wypadają tylko Węgry (4,3 proc.).



  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity