Internet = sposób na poznanie preferencji internautów
Internet = rzeczywisty czas kontaktu z reklamą
Internet = wysokiej klasy narzędzia badawcze
Internet = precyzyjne wskaźniki w badaniach
Internet = geolokalizacja w czasie rzeczywistym
Internet = sposób na poznanie preferencji internautów

Mierzalność internetu pozwala na dostęp do parametrów mówiących o skuteczności i efektywności kosztowej i wizerunkowej kampanii reklamowej, czy też serwisów internetowych. Wyniki prowadzonych badań internetu pozwalają oprzeć działalność na rzetelnych, twardych danych, a nie jak dotąd na intuicji i przypadkowości stosowanych rozwiązań interaktywnych. Należy pamiętać, że to, co podoba się nam samym, niekoniecznie jest atrakcyjne dla internetowego audytorium, do którego staramy się dotrzeć.



  
Internet od kilku lat jest najszybciej rozwijającym się kanałem marketingowym w Polsce

Wpływy z reklamy on-line w Polsce osiągnęły w 2004 poziom 87 mln złotych netto, co stanowi wzrost o około 74 proc. w porównaniu do roku 2003.

 
Raport IAB. Internet 2004. Polska, Europa, świat.
E-commerce 2004
Formy reklamowe 2004
Badania internetu
Modele zakupu powierzchni reklamowych
Raport "Polski rynek internetowy po I półroczu 2004"
Raport "Internet i mobile 2003"
IAB Poland Report - "Polish internet market after two quarters of 2004"
 
Powered by Unity